Mijn eerste reis - Reisverslagen van Donna van der Knijff - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Donna van der Knijff - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

Donna

Het komend half jaar ben ik te vinden op Curaçao. Vanuit mijn opleiding Pedagogiek ga ik het komend half jaar stage lopen in het speciaal onderwijs (De Blenchischool), deze school ligt in de wijk Otrabanda. Het is een kleine school met 60 leerlingen waarvan het merendeel een autistische stoornis heeft en/of ADHD. Wij, als stagiaires, krijgen de taak om één op één begeleiding te gaan geven, gedragsprotocollen op te zetten en workshops te geven. Via deze pagina wil ik jullie op de hoogte houden van mijn stage, ik wil mijn verhalen met jullie kunnen delen :). Whoohooo ik heb er enorm veel zin in!

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7422

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: